۱۳۹۹ بهمن ۱۱, شنبه

جذب مخاطبان در اینستاگرام

 

چه شبکه اجتماعی برای کسب و کار خود انتخاب کنیم ؟ 

امروزه تقریبا همه شبکه های اجتماعی محبوبیت بالایی دارند ، اما برای انتخاب شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار خود باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید یکی از این عوامل می تواند مخاطبان هدف شما باشد. بنابراین باید به دنبال شبکه اجتماعی باشید که احتمال حضور مخاطبان شما در آن بیشتر باشد.

اگر بخواهیم یک شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای اینترنتی در نظر بگیریم ، می توانیم اینستاگرام را به عنوان شبکه اجتماعی محبوب در بین ایرانی ها در نظر بگیریم. امروزه تعداد زیادی از کاربران اینترنت در اینستاگرام حضور دارند و به طور مستمر در آن فعالیت می کنند. بنابراین اینستاگرام می تواند برای کسب و کارهای مختلف کاربردی و درآمدزا محسوب شود.

جذب مخاطبان در اینستاگرام

یکی از چالش برانگیزترین مسائل کسب و کارها در اینستاگرام ، جذب مخاطبان می باشد. به طور کلی جذب مخاطب می تواند سخت باشد و با این حال باید حضور تعداد زیادی از رقبا در اینستاگرام را هم به این چالش اضافه کنید ! برای جذب مخاطب در اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام می تواند مزیت ها و معایبی داشته باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام با خرید فالوور اینستاگرام

یکی از راه های متداول افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام می باشد. امروزه اپلیکیشن ها و ابزارهای مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام به وجود آمده اند که برای جذب مخاطب باید سایر افراد را فالوو کنید تا سایر افراد پیج مورد نظر شما را فالوو کنند. معمولا فالوورهایی که از این اپلیکیشن ها دریافت می شود ربات و یا فیک هستند و با توجه به الگوریتم اینستاگرام ،  این نوع فالوورها نمی توانند کارایی زیادی داشته باشند.

بر خلاف این اپلیکیشن ها ، سایت هایی نیز وجود دارند که اقدام به فروش فالوورهای واقعی اینستاگرام می کنند که می تواند باعث افزایش مخاطبان پیج های کسب و کار شما شوند و همچنین به دنبال آن باعث افزایش درآمد شما از اینستاگرام شوند.

افزایش فالوور اینستاگرام با تبلیغات اینستاگرام

امروزه با توجه به اینکه اینستاگرام توسط شرکت فیسبوک خریداری شده است ، می توان این انتظار را داشت که تبلیغات اینستاگرام هم دچار تحولاتی شود. همانطور که احتمالا می دانید ، تبلیغات فیسبوک یکی از هدفمندترین انواع تبلیغات در دنیای مجازی می باشد و در واقع باعث افزایش درآمد تعداد بسیاری از کسب و کارها شده است.

کسب و کارها می توانند با استفاده از تبلیغات هدفمند اینستاگرام ، اقدام به ارائه تبلیغات به کاربران هدف کنند و شاهد افزایش مخاطبان و به دنبال آن افزایش درآمد از کسب و کار خود باشند. علاوه بر این ها تبلیغات اینستاگرام ، گزینه های سفارشی مختلفی را به صاحبان کسب و کارها ارائه می کند که می توانند متناسب با نیازهای مختلفی که دارند اقدام به ارائه تبلیغات به گروه خاصی از مخاطبان کنند. افزایش فالوور اینستاگرام نیازمند استراتژی بازاریابی مناسبی متناسب با نوع کسب و کار شما می باشد که انتخاب یک استراتژی مناسب می تواند تا حدود بسیاری موفقیت شما در اینستاگرام و دنیای مجازی را تضمین کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر