۱۳۹۹ بهمن ۷, سه‌شنبه

خرید فالوور به درد چه پیج هایی میخورد ؟

 

خرید فالوور برای چه پیج‌هایی مناسب است

جذب فالوور های واقعی برای هر صفحه‌ای که قصد دارد در کسب‌وکار خود پیشرفت کند بسیار اهمیت دارد.

 وجود فالوور واقعی باعث می‌شود تا تعاملات در پیج شما افزایش یابد زیرا این فالوور های واقعی هستند که نسبت به تمام پست‌ها و استوری های شما واکنش نشان می‌دهند و آنها را با ارسال کردن به دوستان و همچنین منشن کردن فالوورهای خود باعث دیده شدن پیج شما می‌شوند.

در نهایت باید به این نکته اشاره‌کنیم که اگر قصد دارید تعداد لایک، کامنت، ویو پست‌هایتان را افزایش دهید باید از خرید فالوور واقعی استفاده کنید زیرا فالوور های فیک هیچ‌گونه فعالیتی را برای شما انجام نمی‌دهند و فقط عدد فالوور ها را افزایش می‌دهند.

آیا خرید فالوور فیک می‌تواند به پیشرفت پیج‌های اینستاگرامی کمک کند

خرید فالوور فیک امروزه برای بالا بردن تعداد فالوور پیج بسیار افزایش پیداکرده است اما اینستاگرام با ارائه آپدیت‌های جدید و افزایش قابلیت‌های خود امکانات جدیدی را برای جلوگیری از حضور فالوورهای فیک ایجاد می‌کند.

 همین دلیل باعث می‌شود تا پس از خرید فالوور و به فاصله مدت مشخصی تعداد فالوورهای فیک خریداری‌شده دچار ریزش شوند و عملاً قسمتی از هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید بر باد برود.

معمولاً افرادی که قصد دارند کسب‌وکار خود را آغاز کنند، به دلیل قیمت پایین فالوور فیک به سراغ خرید آن می‌روند.

با صرف هزینه کم و زمان کوتاه می‌توان تعداد فالوور های پیج اینستاگرام را افزایش داد که اصلی‌ترین دلیل خرید فالوور نیز همین مورد می‌باشد. شما با خرید فالوور فیک علاوه بر اعتمادسازی برای مشتری‌ها و فالوور های جدید می‌توانید شانس دیده شدن پیج خود را در برابر پیج های رقیب نیز افزایش دهید.

 در کنار خرید فالوور فیک سعی کنید از فالوور های واقعی نیز استفاده کنید تا در پیج خود یک تعادل نسبی ایجاد کنید و در نگاه اول کاربران متوجه فیک بودن فالوور های شما نشوند زیرا این یک امتیاز منفی برای کسب‌وکار شما محسوب می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر