۱۴۰۰ دی ۱۱, شنبه

اپلیکیشن ایزی دیزاین

 

  • با افزایش کاربران گوشی های هوشمند و تمایل آن ها به استفاده از اپ ها و همچنین گسترش انواع مختلفی از اپلیکیشن های ارتباطی و اجتماعی؛ وجود ابزاری جهت دسترسی ساده تر و راحت تر به وب سایت ها ضروری می باشد. ایزی دیزاین به عنوان یکی از پیشرفته ترین پلت فرم های خرید و فروش محصولات مجازی در کشور تصمیم به ارائه و توسعه حرفه ای ترین و جامع ترین اپلیکیشن موجود برای سیستم عامل های Android و iOS گرفت تا کاربران و فروشندگان محترم بتوانند به راحتی از طریق این ابزار به منبع بزرگی از محصولات و مطالب منتشر شده در وبسایت دسترسی داشته باشند.

  • ایزی دیزاین همواره حامی ایده های جدید می باشد و راه را برای پیشرفت کسانی که دوست دارند خلاقیت شان دیده شود، باز کرده است. این سایت همچنین برای متقاضیان فروش انواع محصولات مجازی نیز امکانات ویژه ای فراهم کرده است تا بتوانند محصولات خود را به راحتی به فروش برسانند.
  • ایده ی شکل گیری مکانی برای برون سپاری [Outsourcing] محصولات مجازی به شگل گسترده، حرفه ای و سازمان یافته، با هدف دسترسی آسان متقاضیان این ابزارها، در اسفند ماه سال 1397 توسط سایت ” ایزی دیزاین ” به حقیقت پیوست.

به برقراری ارتباط نیاز دارید؟

شما می توانید از طریق تلفن، واتساپ، تلگرام و ایمیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید و لذت یک پشتیبانی خوب را با چاشنی سرعت تجربه کنید.

تلفن پشتیبانی
021-77128934
کارشناس فروش
09213486271
ایمیل
Info@ezdesign.ir
برای دانلود اپلیکیشن و همچنین ارتباط با ما روی " ایزی دیزاین " کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر